Yhdistys

Lehtikankaan Asukasyhdistys ry:n toiminta-ajatus on alueen asukkaiden hyvinvoinnin, viihtyvyyden ja turvallisuuden lisääminen. Yhdistyksen tarkoituksena on järjestää ja tukea kotipaikkakunnan asukkaiden toimintaa asumisella tapahtuvaa voitontavoittelua ja keinottelua vastaan hyvän, edullisen, turvallisen ja viihtyisän asumisen, monipuolisten palvelujen sekä terveellisen ympäristön puolesta. Lehtikankaan Asukasyhdistys ry on perustettu vuonna 1981.

Tarkoituksen toteuttamiseksi yhdistys

1. edistää Lehtikankaan alueen asukastoimintaa
  2. selvittää kaikkia asumiseen ja ympäristöön liittyviä kysymyksiä
  3. vaikuttaa asukkaiden etujen mukaisen asunto-, ympäristö- ja aluepolitiikan aikaansaamiseen
  4. harjoittaa maksutonta neuvontaa asumiseen liittyvissä kysymyksissä

Kokoukset

Yhdistys pitää kaksi sääntömääräistä kokousta vuosittain.

Yhdistyksen vuosikokous pidetään huhti- toukokuussa ja syyskokous syys-joulukuussa hallituksen määräämänä päivänä. Vuosikokouksiin kaikki jäsenet ovat tervetulleita!

Hallitus kokoontuu noin kerran kuukadessa.

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä suorittamalla 15 euron suuruisen jäsenmaksun.

Henkilöstö

Yhdistys työllistää noin parikymmentä työntekijää vuosittain, joista suurin osa on palkattu palkkatuella.

Kalenteri